piątek, 5 sierpnia 2011

Zakładka

Temat trzeciego wyzwania miesięcznego w Craft4you.pl to"Zakładka"
Oto co przygotowałam:
Zbliżenie

Strona druga
i kilka szczegółów

Zakładeczka z zasady nie powinna mieć wystających elementów dlatego szczególną uwagę zwróciłam na tło - ma ono strukturę starego drewna. Tło wykonałam samodzielnie przy użyciu farb akrylowych, brązowego tuszu i farbki pękającej Distress. Dodatkowo (jak lepiej się przyjrzeć) pojawiają się stempelkowe motywy roślinne. Dzięki nim zakładeczka zyskała "klimacik".
Pierwsza strona nie ma zbyt dużo elementów zdobniczych - wzrok powinien przyciągać głównie napis (pokryty preparatem do spękań - Crackle Accents Ranger). Druga strona jest "strojniejsza" (embossing, stara fotografia, widoczne zdobienia).
Zakładeczka dla miłośnika "staroci".

2 komentarze:

  1. Świetna, wygląda na prawdziwe drewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna jest, bardzo podoba mi sie ramka, ktora mysle wyciales sama? :) Kartka u dolu rowniez mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń